Webdesign, webhosting, webmarketing-individuální řešení na míru

Webdesign, webhosting, webmarketing-individuální řešení na míru

Webové stránky a e-shopy

Webové stránky a e-shopy

Sociální sítě a jejich využití v praxi

Sociální sítě a jejich využití v praxi

Webmarketing: využití SEO, SEM a SMM

Webmarketing: využití SEO, SEM a SMM

Sociální sítě

Proč by měla firma fungovat na sociálních sítích?


Kdysi platilo zlaté pravidlo - kdo není na internetu, jako by nebyl. A protože dneska jsou na netu už úplně všichni a klasické statické, neměnné webové stránky zmizely v propadlišti dějin a klienti vyžadují online reakce - vznikla nutnost fungovat na sociálních sítích.

Jo, už vidím, jak všichni seriózní podnikatelé převracejí oči… "Fejsbúk? To né… Do toho mě nenavezete."

Jak myslíte… Vaše konkurence to třeba pochopí a firemní sociální prezentaci si vytvoří a velmi rychle přetáhne případné klienty k sobě. Sociální sítě v sobě skrývají ohromný potenciál a jejich význam neustále roste. A proto byste tam měli být vidět i vy.

Uvědomte si, že každý, kdo vaši stránku nebo příspěvk "lajkne", má několik desítek (spíš stovek) přátel, kteří to uvidí taky a můžou to sdílet dál. Každý váš příspěvek, uveřejněná fotka nebo video má potenciál stát se hitem a vás to nestojí nic - jenom trocha vašeho času.

Řekněte sami, nestojí to za to?

Klikají na vás nebo na vaši konkurenci…?

Klikají na vás nebo na vaši konkurenci…?



Jak na firemní prezentaci na Facebooku?


Zapomeňte na klasickou prťavou ikonku Facebooku, krčící se skromně kdesi v pravém dolním rohu webu. Potenciálního klienta nic nenutí na ni kliknout, protože ani netuší, co tam najde.

My pro vás vytvoříme profesionální firemní prezentaci s reprezentativním artworkem (horní lištou), do které zakomponujeme okno s aktualitami z Facebooku jako přirozenou součást vašeho webu tak, že se všechny vaše příspěvky zobrazí okamžitě a online přímo na stránkách bez toho, aby se přicházející návštěvník musel na Facebook připojit.

Aby ovšem jakákoliv sociální síť fungovala, je nutno udržovat pravidelný online styk se zákazníky - což znamená časté přispívání - nejlépe několikrát za týden. Můžete zde psát, co máte nového, co chystáte v budoucnu, ale nejlépe fungují fotky a videa, ty vám zaručí velkou odezvu.

Nemáte čas psát? Nevadí - Facebook nabízí možnost připravit si příspěvky dopředu a zveřejní je i bez vás. Osvědčené pravidlo říká, že není potřeba stránku zahltit několika příspěvky denně, spíš je dobré si je naplánovat a zveřejňovat postupně.

Čas je důležitý - aneb kdy příspěvek zveřejnit?


Ano, i čas zveřejnění příspěvku hraje svou roli a nejlépe to funguje brzy po obědě a v časném odpoledni, kdy se pracovní ruch trochu zmírňuje a lidé začínají brouzdat na netu, konkrétně je to mezi 13,00 a 17,00 hod. Tehdy máte šanci na nejvyšší počet "lajků".

Odpovídejte na dotazy


Pakliže už na sociální síti fungujete, je nutno počítat s tím, že vás bude kontaktovat velké množství lidí. Je nutné na jejich dotazy a případně i kritiku reagovat - velmi rychle, taktně a slušně. Ignorace klientů vás v tomto případě může hodně poškodit.

Nebuďte suchar, odvažte se!


Facebook nebo jakákoliv jiná sociální s흡rozhodně není místem pro suchopárná a nudná obchodní jednání, lidé sem jdou především proto, že se chtějí bavit.

Takže jim nabídněte příspěvky, které s vámi sice souvisejí, ale jsou zároveň vtipné a zábavné (to ale neznamená, že se musíte nutně ponižovat), jednoduše se jim zpropagujte trochu odlehčenou formou.

Ale aby to mělo význam i pro váš byznys, kombinujte příspěvky a reklamní odkazy na vaše služby a produkty - např. 4-5 zábavných příspěvků, 1 reklama atd.

Co pro vás můžeme udělat my?


Správné navržení FB prezentace znamená zhruba 20 - 50% nárůst zakázek. Navíc vám vaši klienti sami dělají reklamu a to zcela zdarma! Sdílení a doporučení nějakého produktu, či služby má mezi zákazníky mnohem větší hodnotu, než jakákoliv reklama, kterou si platíte.

Nevíte, jak firemní prezentaci na Facebooku vytvořit? Netušíte, kterou sociální síť si vybrat (přečtěte si náš článek).

My tu těžkou práci uděláme za vás...

FIREMNÍ SOCIÁLNÍ SÍŤ