Webdesign, webhosting, webmarketing-individuální řešení na míru

Webdesign, webhosting, webmarketing-individuální řešení na míru

Webové stránky a e-shopy

Webové stránky a e-shopy

Sociální sítě a jejich využití v praxi

Sociální sítě a jejich využití v praxi

Webmarketing: využití SEO, SEM a SMM

Webmarketing: využití SEO, SEM a SMM

Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest… Motá se vám z toho hlava?

Proč je důležité pro firmu mít prezentaci na sociálních sítích vysvětlujeme na této stránce.. Ale jak se ve všech těch názvech vyznat a která platforma je pro vás ta správná? Vždyť jsou jich stovky... Přečtetě si následující článek a hned se zorientujete v tom, jaká síť co nabízí a které jsou v Čechách nejznámější.


Facebook


Ten všichni znají a vy určitě také. V Čechách je nejrozšířenější a spousta firem na něm také úspěšně funguje. Vy ještě ne? Chyba!

fbNa Facebooku máte spoustu potenciálních klientů, kteří sdílením vašich příspěvků propagují vaši firmu zcela zdarma a kdykoliv, kdy vy něco napíšete. Můžete zde psát o svých novinkách, chystaných akcích, uveřejňovat fotky i videa, sbírat lajky a komenty a stojí vás to jenom trocha vašeho času. Facebook je univerzální platforma, na které může fungovat jakákoliv firma.

S vytvořením firemní prezentace vám rádi pomůžeme.


YouTube


Další server, v Čechách dobře známý a velice populární. Ideální pro propagaci vašich firemních videí - ať už děláte cokoliv. Je možnost zřídit si svůj firemní kanál a získávat nové odběratele. Jak? Pravidelným uveřejňováním zajímavých videí.

youtubeJak to funguje?

Jste-li květinářka, natočte jak uvázat jarní kytku, nebo ozdobit obývák. Vlastníte-li penzion, předveťe, kolik sněhu právě připadlo ve vašem okolí. Máte autoservis? Ukažte, jak leštíte světlomety. Jste stavebník? Natočte časosběrné video ze stavby. Atd, atd…. Každá forma podnikání má něco zajímavého, co by stálo za zveřejnění.

Nevíte jak na to? Zeptejte se nás.


Instagram


Jeho obliba raketově roste. Pozor, funguje pouze na mobilech!

instaJe to server, zaměřený především na fotky, takže máte-li produkty, které stejně potřebujete fotit, je pro vás naprosto ideální. Každou fotku je vhodné doplnit vtipným komentem, úspěch máte zaručen. Fotky musíte ale pořizovat mobilem, klidně je můžete doplnit zajímavými filtry.

U každé fotky je velmi důležitý tzv. "hashtag", nebo-li štítek, který charakterizuje dané foto. Pakliže prodáváte boty, můžete nafotit např. novou kolekci a ke každé fotce přiradit něco ve smyslu: #super sexy dámské lodičky, nebo #dětské zimní kozačky.

Máte cukrárnu? Foťte si všechno, co vyprodukujete a správně to označte: #podzimní svatební dort, nebo #svatební cukroví, či #narozeninový dort Mimoni.

Pomocí hashtagu vás můžou najít vaši potenciální klienti, proto na ně nezapomeňte!

Je ovšem důležité uveřejňovat zajímavé fotografie, ne klasiku, kterou máte i na webu. Přispívejte pravidelně a na rozdíl od Facebooku nevadí, že zde dáte několik příspěvků denně.

Ideální by bolo také propojit Facebook s Instagramem.


Twitter


Mnozí nechápou rozdíl mezi Facebookem a Twitterem. Jsou si podobné, ale přesto odlišné. Ale čím?

twitterPakliže stojíte předvším o českou klientelu, bohatě vám na to postačí Facebook. Twitter je populárnější v zahraničí, takže jestli máte penzion a chcete hosty z jiných států, pořiďte si Twitter a pište zde spíš německy, nebo anglicky.

Zásadním rozdílem je ovšem délka příspěvku. Zatímco na Facebooku můžete psát celou dlouhou Story, Twitter váš příspěvek omezí na 140 znaků. Na Facebooku můžete mít celou fotogalerii, na Twitteru pouze 4 fotky. Je tedy jasné, že nad každým příspěvkem na Twitteru se musíte hodně rozmýšlet, musí být stručný, jasný, obsažný.

Facebook je zaměřen na dav, na kvantitu a klábosení, Twitter je jako vyšší škola, zaměřen spíš na kvalitní obsah.


Pinterest


pinterestCelosvětový katalog nápadů. Představit si jej můžete jako takovou veřejnou on-line nástěnku, kam si připíchnete hezké obrázky („pin“ znamená anglicky „špendlík“ nebo „připíchnout“). Ty pak sdílíte se svými kamarády.

Není dostupný v češtině, takže při jeho zakládání a údržbě si určitě procvičíte svou angličtinu.

Nově umožňujte také založení firemního profilu (což předtím nebylo), takže zde se můžete rozjet také. Vyžaduje to založení tzv. "nástěnek", chcete-li katalogů s fotkou vašich produktů. Netřeba snad zdůrazňovat, že fotky musí být kvalitní a originální, aby potenciální klienty zaujaly.

Když se někomu váš produkt zalíbí, dá si ho do své nástěnky a tím pádem váš výrobek zdarma zpropaguje, protože v jeho profilu ho uvidí další spousta lidí. Odkaz z obrázku totiž vede přímo k vám a ke každé fotce můžete samozřejmě přidat zajímavý popisek.


Takže toto jsou sociální sítě, které jsou vhodné pro české podnikání. Kolik sociálních sítích vlastně na světě existuje, se nedá pravděpodobně spočítat, protože neustále vznikají nové a zanikají ty, které moc nefungovaly.

Ať už se rozhodnete pro cokoliv, nezapomeňte, že je vhodné všechny sociální sítě, kde fungujete, navzájem propojit.