Webdesign, webhosting, webmarketing-individuální řešení na míru

Webdesign, webhosting, webmarketing-individuální řešení na míru

Webové stránky a e-shopy

Webové stránky a e-shopy

Sociální sítě a jejich využití v praxi

Sociální sítě a jejich využití v praxi

Webmarketing: využití SEO, SEM a SMM

Webmarketing: využití SEO, SEM a SMM

E-shop

E-shop patří mezi nejnáročnější oblasti internetové prezentace. Problémem není ani tak samotná technická část webu, ale celkový mix toho, jak obchod postavit tak, aby si vytvořený e-shop byl schopen na sebe vůbec vydělat a zároveň byl technicky provozuschopný. 99% postavených e-shopů je i po dvou letech fungování v červených číslech. I u funkčních e-shopů se podaří dostat se do ziskových hodnot v průměru až po jednom roce po jejich vytvoření.

Jak postavit fungující a vydělávající e-shop?

Na základě dosavadních zkušeností je proto potřeba e-shop zvolit tak, abyste v něm nabízeli produkt, který je buď originální a díky tomu vám nemůže vaše konkurence diktovat ceny, nebo musíte mít produkt, kde si můžete dovolit natolik nízkou cenu, kterou si konkurenti v žádném případě nemohou dovolit.   Protože na trhu budou vždy existovat firmy, které mají pravidelné výprodeje nebo likvidují zboží z důvodu krachu, tak vám neustále hrozí riziko, že někdo jiný nabídne stejný produkt za ještě nižší cenu, než vy.   Je proto nutné mít v záloze ke každému takto nabízenému produktu nějakou službu zdarma - např. pouzdro k foťáku zdarma, obal k mobilu zdarma, poštovné zdarma, nadstardadní servis nad zákonné lhůty apod. V tomto případě  se vám podaří prodat i takové zboží, které bude nad minimálními cenami podobných produktů třeba i o 20% dražší.   Bohužel postavením samotného e-shopu ještě nevyřešíte úspěšný prodej svých výrobků. Proto právě hlavně v začátku (min. první rok) počítejte s potřebou intenzivní finanční nebo časové investice, která vám pomůže e-shop dostat do povědomí vašich zákazníků.   Jako nástroje k tomu poslouží reklama AdWords, SKlik nebo registrace v Affiliate programech, nebo jestli nemáte dostatek hotovosti, musíte počítat s velmi silnou časovou investicí, která představuje psaní odborných článků o vašich produktech, silnou iniciativu na sociálních sítích a živou komunikaci se zákazníky.

Naše poslední projekty:

  Máte zájem o další konkrétní informace ohledně svého e-shopu?  
JAK NA FUNGUJÍCÍ E-SHOP?